torsdag 12. februar 2009

Nybegynner i "blogg-verdenen"...


I dag har det vært et helt fortreffelig vær ute, og det ble en god tur i vintersola:-) Veien gikk ned til Gopledal, og det eneste vi møtte var et par skigåere. Jentene sprang og kosa seg, mens jeg nok hadde tatt på meg litt lite klær. Heldigvis hadde jeg en "ny-fått" lue på hodet som jeg fikk av mamma tidligere i dag:-)


Desverre glemte jeg at jeg hadde min nye mobil i lomma. Tar nok litt tid å komme inn i at jeg kan ta gode bilder uansett hvor jeg er... Men jeg lover å komme sterkere tilbake:-)


Setter derfor inn et lite bilde av de to jentene fra en tidligere tur før snøen kom!
Har hatt videregående trening i agility nå i kveld, og det er mye bra å se. Satte opp en bane med totalt 19 hindere, og med mye hopphindre. Det var et par løpestrekker, men det ble mest å trene på hvor i banen man skulle plassere seg i forhold til hunden.
Vi tok en runde på tilbakemeldinger etter hver ekvipasje fordi jeg synes vi er utrolig dårlig på det. Man trener jo fordi man ønsker å bli bedre (jeg gjør i hvertfall det), og da fortjener man å få konstruktive tilbakemeldinger av de man trener sammen med. Synes det fungerte bra, og håper ekvipasjene lærte noe:-) Arja var ikke med på treningen i dag, så jeg brukte mitt fokus på de andre.

Nå er agilitykurset som jeg skal ha for unghunder nesten fullt. En ledig plass igjen. På det ordinære agilitykurset er det bra med plasser fortsatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar