fredag 22. mai 2009

Full rulle!!!

Vi var på "agilitytrening" i Kilen i går, og Bissie fikk trene på å se andre gå hinder... hehe Det høres nok litt rart ut, men for henne er det en viktig ting for tiden. Det å stå bundet ved siden av banen uten at jeg står rett ved siden av henne. Det ble litt bjeffing, men tror nok det gir seg kjapt. Det må det fordi jeg liker ikke hunder som bjeffer i tide og utide... hehe Midt i treningen fikk hun gå noen hinder. Det ble hopp og rør, og hun er superivrig:-)

Vi har et lite tilskudd til flokken vår for tiden. Siba, en aussie-tispe på 9 uker, har bodd hos oss siden 17. mai og blir her frem til hun finner seg et permanent hjem. Hun er så utrolig herlig og våken:-) For hennes del håper jeg det skjer fort, men det blir faktisk litt trist når hun reiser. Det er noen som skal se på henne i morgen, og de kan nok ikke motstå sjarmen hennes vil jeg tro<3>

Setter inn noen bilder av de to skjønne frøknene:-)








I morgen er vi klare for dugnad i agilitygruppa, og jeg skal prøve å få tatt noen bilder. Hinderne skal vaskes og skrues litt på, og egentlig skal containeren males utvendig. Det blir utsatt grunnet regnværet som er kommet. Stoler ikke på at det er tørket opp til i morgen, og ønsker jo at malingen skal sitte godt på:-) Grasset rundt containerene skal også klippes slik at det ikke blir et yndet sted for ormen. Vi må jo passe på de firbeinte:-) Satser på stort fremmøte... og håper det i hvertfall kommer ti stykker *optimistisk?* Vi får se i morgen;-)
God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar