lørdag 16. mai 2009

Ny dag, nye utfordringer:-)

I dag har "nurket" fått litt av en utfordring. Etter en lekerunde med flere valper og unghunder på hundeklubben reiste vi opp på Hovlandbanen hvor det var Monster Truck Show. Vi måtte parkere i sola, og da kunne ho jo ikke sitte der så inn på showet bar det for lille frøkna... hehe

Jeg var veldig spent på hvordan dette skulle gå siden vi sto helt inntil gjerdet ut mot banen. Frøkna tok det med knusende ro, og syntes egentlig det ble litt kjedelig tror jeg... Hun prøvde å finne seg en pinne å tygge på siden hun ikke fikk gå gjennom gjerdet og ut på banen. Når de tente på flammer så tittet hun inn og lurte på hva som skjedde, og la seg ned igjen. Så dette ble faktisk en god erfaring for henne, og jeg har derfor bestemt meg for at hun er klar for å gå i borgertoget i morra:-) hehe

Bilder kommer:-)

1 kommentar:

  1. ja endelig var det oppdatering her jo. Det liker vi, men si meg en ting,har du 2??

    SvarSlett